Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Πώς θεραπεύτηκα από σκλήρυνση κατά πλάκας


Από την Δρ. Ann Boroch

Dr. Ann Boroch
Ήμουν 24 ετών όταν η ζωή μου κατέρρευσε ξαφνικά. Μια μέρα ενώ τρώγαμε με έναν φίλο μου σε εστιατόριο, ξαφνικά άρχισα να πνίγομαι, δεν μπορούσα να καταπιώ και ούτε να κουνηθώ για μερικά δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια το σώμα μου άρχισε να συσπάται ανεξέλεγκτα. Φαινόταν σαν λιποθυμία, αλλά στην πραγματικότητα  ήταν η επίθεση του ανοσοποιητικού μου συστήματος.

Μετά από λεπτομερή ιατρική εξέταση, υπήρχαν καλά και άσχημα νέα. Τα καλά ήταν ότι δεν είχα καρκίνο. Και τα άσχημα; Διαγνώστηκα με σκλήρυνση κατά πλάκας, μια αυτοάνοση ασθένεια. Μου είπαν να προετοιμαστώ για χημειοθεραπεία και αναπηρικό καροτσάκι.

Παρόλο που δεν ήξερα τίποτα για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, νόμιζα ότι πρέπει να υπάρχει καλύτερος τρόπος από τη φαρμακευτική θεραπεία. Τότε έκανα μεγάλες αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής μου και βίωσα θρίαμβο, η υγεία μου ήταν ήδη υπό έλεγχο! Έχουν περάσει 23 χρόνια από τότε και είμαι ακόμη καλά χωρίς συμπτώματα σκλήρυνσης κατά πλάκας! Πιστέψτε με, δεν έχετε ιδέα πως τα μετράω αυτά τα χρόνια!

Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου για την υγεία, κατάλαβα ότι το σώμα μου είχε την ικανότητα να αυτοθεραπεύεται και θα μπορούσα να θεραπεύσω τον εαυτό μου και να βοηθήσω και άλλους. Έτσι, πριν από 19 χρόνια, αποφάσισα να γίνω Φυσικοπαθητικός Διατροφολόγος και από τότε έχω βοηθήσει χιλιάδες ασθενείς στις μάχες τους για την καλύτερη υγεία και τη θεραπεία χρόνιων ασθενειών.

Κοιτάζοντας πίσω στη ζωή μου, διαπίστωσα ότι μέχρι τα 18 μου είχα αναπτύξει μεγάλη εξάρτηση από τη ζάχαρη. Ήμουν άρρωστη όλη την ώρα - κρυολογήματα, σοβαρή ιγμορίτιδα, χαλασμένα δόντια και ένα σορό σφραγίσματα υδραργύρου. Είχα περάσει 60 κύκλους θεραπείας με αντιβιοτικά. Εκτός αυτού είχα πολύ άγχος γιατί προσπαθούσα να ικανοποιήσω τους πάντες.

Στα 19 μου βρήκαν τον ιό Epstein-Barr (ένας τύπος ιού έρπητα). Συναντήθηκα οκτώ διαφορετικούς ειδικούς που μου συνταγογράφησαν περισσότερα από 20 τύπους φαρμάκων, κυρίως στεροειδή και αντιβιοτικά. Αλλά δεν είχα καμία βελτίωση. Ήταν θαυμαστό να δω το βιβλίο The Mayan Connection του Δρ. William Crook. Έτσι διαπίστωσα ότι ανέπτυξα την καντιντίαση (μυκητιασική λοίμωξη) που πιθανότατα οφειλόταν στην υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης.

Ακολούθησα συγκεκριμένη δίαιτα και έπαιρνα μια ειδική αντιμυκητιασική σκόνη για ένα χρόνο. Αυτό βελτίωσε την κατάστασή μου, αλλά για λίγο καιρό.

Καθώς απομακρυνόμουν  από την ασθένεια δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω πόσο σημαντική είναι η ισορροπία στην εντερική μικροχλωρίδα. Ο υπερπληθυσμός του μύκητα Candida θα μπορούσε να επιστρέψει ξανά, πιο επιθετικός από πριν, αν δεν το κρατάς υπό έλεγχο. Και έτσι μερικά χρόνια αργότερα, όταν ήμουν και πάλι υπό μεγάλο στρες και η ζάχαρη γλίστρησε πίσω στη ζωή μου, είχα διαγνωστεί με σκλήρυνση κατά πλάκας.

Η θυελλώδης τετραετής μάχη με την ασθένεια ξεκίνησε με μια δίαιτα κατά του Candida. Έκοψα τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τη ζάχαρη, το αλκοόλ, τη γλουτένη και το καλαμπόκι. Για δύο χρόνια έπαιρνα αντιμυκητιακό φάρμακο και στη συνέχεια το αντικατέστησα με μια φυτική φόρμουλα, ακολουθώντας τις συμβουλές της Judy Graham που περιγράφονται στο βιβλίο της Multiple Sclerosis.

Για να απαλλαγώ όσο το δυνατόν περισσότερο από τις τοξίνες, αντικατέστησα όλα τα 15 σφραγίσματα υδραργύρου. Πέρασα από  αυτό χωρίς αναισθησία για να αποφύγω τις επιθέσεις του ανοσοποιητικού μου συστήματος. Έδωσα σκληρή μάχη με τη θανατηφόρα ασθένεια, βελτιώνοντας την φυσική και την συναισθηματική μου υγεία, ξεπερνώντας παλιά τραύματα και επιβίωσα σε μια απόπειρα αυτοκτονίας.

Ποια είναι η σχέση μεταξύ Candida και τις αυτοάνοσης ασθένειας; Η πιο παραμελημένη μόλυνση στον κόσμο είναι η μυκητιασική λοίμωξη Candida, η οποία μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης και την σκλήρυνσης κατά πλάκας. Ως επί το πλείστον, ο Candida μπορεί να βρεθεί μέσα και έξω από το σώμα σε μια πολύ φυσική κατάσταση και είναι αβλαβής μέχρι να αρχίσει να πολλαπλασιάζεται. Παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν γρήγορο πολλαπλασιασμό του Candida είναι: αντιβιοτικά, στεροειδή, αντισυλληπτικά, ορμονοθεραπεία, χημειοθεραπεία και ακτινοβολία, βαριά μέταλλα, άγχος, ζάχαρη, αλκοόλ. Η ζάχαρη παίζει το σημαντικότερο ρόλο επειδή είναι η κύρια τροφή του μύκητα και της ζύμης και έχουμε υποβληθεί στην επιρροή της καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Η ζάχαρη είναι παντού - σε μπισκότα, σοκολάτες, ζυμαρικά, πίτσες, γλυκά, γάλα, τυρί, κρασί, μπύρα, ψωμί και πολλά άλλα. Η ζάχαρη γίνεται επίσης τροφή για τα διάφορα παράσιτα, τους ιούς και τα βακτηρίδια που μπαίνουν στο σώμα μας.

Τα πιο ελαφρά συμπτώματα πολλαπλασιασμού του Candida είναι: αέρια, φούσκωμα της κοιλιάς, καούρα, κόπωση, αύξηση βάρους, κατάθλιψη, άγχος, ιγμορίτιδα, δυσκοιλιότητα και διάρροια. Όπως μπορείτε να δείτε από τη δική μου ιστορία, ο Candida μπορεί να προκαλέσει και πιο σοβαρές καταστάσεις, όπως είναι η σκλήρυνσης κατά πλάκας και άλλες αυτοάνοσες ασθένειες.

Πώς να ξεκινήσετε τη θεραπεία; Το πρώτο βήμα είναι να καταπολεμήσετε τη φλεγμονή και τη μόλυνση στο σώμα σας. Αυτό φαίνεται σαν ένα μη κερδοφόρο έργο, αλλά μπορεί να γίνει με αργό ρυθμό και μεθοδικά. Λάβετε υπόψη ότι τα αργά βήματα μπορούν να σας οδηγήσουν στη νίκη!

Ξεκινήστε μια anti-candida δίαιτα, αφαιρώντας ζάχαρη, γαλακτοκομικά προϊόντα, γλουτένη, καλαμπόκι και αλκοόλ από τη διατροφή σας. Πάρτε φυτικά αντιμυκητιασικά συμπληρώματα. Πάρτε πεπτίδια κολλαγόνου για να αποτοξινωθεί ο οργανισμός σας. Εφαρμόστε διαφορετικές τεχνικές διαχείρισης του στρες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλή ποιότητα ύπνου. Ασκηθείτε! Ανεξάρτητα από τον τύπο που θα επιλέξετε, να είστε πάντα ενεργοί! Πιστέψτε στον εαυτό σας!

Η θεραπεία μιας νόσου, όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας, δεν γίνεται για μία νύχτα. Δεν υπάρχει γρήγορη θεραπεία όσο για τη σκλήρυνση κατά πλάκας τόσο και για οποιαδήποτε χρόνια πάθηση. Δεν υπάρχει μαγικό φάρμακο, βότανο ή τρόφιμα για να επιταχύνει τη διαδικασία. Είναι απαραίτητο να γίνουν αλλαγές στον τρόπο ζωής και να τηρηθούν. Αλλά σίγουρα μπορεί να θεραπευθεί η σκλήρυνση κατά πλάκας, και άλλες αυτοάνοσες ασθένειες επίσης, καταργώντας το πρόβλημα από τη ρίζα.

Βρείτε έναν καλό ιατρό-φυσικοπαθητικό  διατροφολόγο ή έναν λειτουργικό γιατρό που θα σας καθοδηγήσει κατά τη διάρκεια του θεραπευτικού σας ταξιδιού. Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι να πιστεύετε ότι μπορείτε να θεραπεύσετε το σώμα σας και να συνεχίσετε με ένα πρόγραμμα που μειώνει τις φλεγμονές και τις λοιμώξεις.

Δυστυχώς η Δρ. Ann Boroch έφυγε από την ζωή πολύ άδικα στην 1 Αυγούστου το 2017 στην ηλικία 51 ετών.  Το έργο και το μήνυμά της άλλαξαν τη ζωή πολλών ανθρώπων και έζησε ως αληθινός πολεμιστής. Έχει γράψει τέσσερα βιβλία, το blog της είναι ακόμη προσβάσιμο και περιέχει πολύτιμες συμβουλές σε άρθρα, συνταγές και πολλά video.

Σας ευχαριστούμε που είστε μαζί μας! Για να μην χάσετε ούτε μια ανάρτησή μας, γραφτείτε στη φόρμα η οποία βρίσκετε πάνω δεξιά. Μοιραστείτε τα νέα αυτά με τους φίλους σας!

Στο επόμενο άρθρο μας θα μάθετε: 
Ποια πραγματικότητα δημιουργείτε για τον εαυτό σας;  
απο τον Isaac Lidsky
«Όταν διέγνωσαν την ασθένειά μου, ήμουν σίγουρος ότι η τύφλωση θα κατέστρεφε τη ζωή μου. Η τύφλωση ήταν η θανατική καταδίκη της ανεξαρτησίας μου. Ήταν το τέλος των επιτευγμάτων μου. Τύφλωση σήμαινε ότι θα ζούσα μια αδιάφορη ζωή, μικρή και θλιβερή, και το πιο πιθανό, μοναχική. Το ήξερα. Αυτός ήταν ένας μύθος που γεννήθηκε από τους φόβους μου, αλλά τον πίστευα. Ήταν ένα ψέμα, αλλά ήταν η πραγματικότητά μου…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου