Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ρευματοειδής αρθρίτιδα, η καλύτερη θεραπεία


απο την Shelly Malone

Shelly Malone
Θυμάμαι την ημέρα που επιβεβαιώθηκε η διάγνωσή μου, κάθισα στον καναπέ και άρχισα να σερφάρω στο Google «αρθριτική ασθένεια». Τα πρώτα στοιχεία που βρήκα ήταν μια μελέτη απο το νοσοκομείο John Hopkins: «Εξήντα τοις εκατό των ανθρώπων με ρευματοειδή αρθρίτιδα δεν θα είναι σε θέση να εργαστούν δέκα χρόνια μετά τη διάγνωσή τους.» Τι; Δεν θα μπορέσω να εργαστώ; Η δουλειά μου είναι να πηγαίνω σε συναντήσεις ή να κάθομαι στην οθόνη του υπολογιστή, και αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να πουν ότι σε 10 χρόνια δεν θα μπορώ να το κάνω; Δάκρυα άρχισαν να κυλούν πάνω στα μάγουλά μου. Ήμουν μόνο 32 ετών και ήμουν μητέρα ενός μωρού 6-εβδομάδων. Μέχρι τώρα ήμουν ένας μεγάλος εμπορικός διαιτολόγος και μια ανταγωνιστική αθλήτρια που είχε πάντα ένα λαμπρό ιστορικό υγείας. Και τώρα βρισκόμουν αντιμέτωπη με μια αυτοάνοση ασθένεια χωρίς να ξέρω πόσο γρήγορα θα προχωρούσε. Ήμουν φοβισμένη, ένιωθα να καταρρέω και η αντίστροφη μέτρηση χτυπούσε ήδη στο κεφάλι μου απελπισμένα.

Κάθε πρωί ψηνόμουν σε πυρετό, σαν να είχα γρίπη που δεν περνούσε ποτέ, και ήμουν τόσο κουρασμένη που δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Τα δάκτυλά μου ήταν τόσο πρησμένα ώστε δεν μπορούσα να βγάλω τη βέρα μου, οι καρποί μου και τα χέρια μου πονούσαν τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κρατήσω την κόρη μου και να την ταΐσω. Τα λόγια του γιατρού καρφώθηκαν βαθιά στο μυαλό μου: «Πρέπει να είσαι ευτυχισμένη που δεν είσαι σε αναπηρικό καροτσάκι». Ένιωθα πολύ αυτολύπηση. Αλλά το κοριτσάκι μου και το αγωνιζόμενο άτομο που κουβαλούσα μέσα μου, με ώθησαν γρήγορα να ψάξω για  απαντήσεις που χρειαζόμουν για να κερδίσω την ασθένεια. Εννοώ να ψάξω κάτι διαφορετικό από τα μακροχρόνια στεροειδή και  ανοσοκατασταλτικά φάρμακα.  Ο μακρύς κατάλογος με παρενέργειές τους περιλαμβάνει γλαύκωμα, οστεοπόρωση, αύξηση βάρους, διακύμανση στη διάθεση και αυξημένο κίνδυνο λοιμώξεως. Μπροστά σ’αυτά η ρευματοειδής αρθρίτιδα έμοιαζε με μια καλύτερη εναλλακτική λύση! Υπάρχει κάποιο σύμπαν όπου η ρευματοειδής αρθρίτιδα σε συνδυασμό με τα στεροειδή είναι ίση με την καλή υγεία;

Τι επιλογές είχα; Να έπαιρνα αυτά τα φάρμακα και να  αισθανόμουν  σαν φούσκα ψαριών ή να είμαι συνεχώς με αυτόν τον εξαντλητικό πόνο; Είχα άραγε άλλες επιλογές;
Όχι! Δεν μπορούσα να αφήσω τα πράγματα έτσι!  Άρχισα να αναζητώ εναλλακτικές λύσεις και να εξερευνώ πιο καινοτόμες επιλογές. Έτσι έμαθα πόσο ευαίσθητος είναι ο οργανισμός μας στη χαοτική διατροφή και γνώρισα τις αρχές της αντιφλεγμονώδης διατροφής. Παρόλο που έχω πτυχίο διατροφολόγου και εργάστηκα ως διατροφολόγο, αυτό ήταν κάτι καινούριο για μένα.

Αντιφλεγμονώδης διατροφή; - Ποτέ δεν την είχα ακούσει!

Κόψτε τη γλουτένη ακόμη και αν δεν έχετε κοιλιοκάκη! - Δεν είναι δυνατών!

Η λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στην αποτελεσματικότητα του πεπτικού σας συστήματος! - Τι είπατε;

Απαλλαγείτε από τις τοξίνες που μπορούν να προέρχονται από μη βιολογικά τρόφιμα και τεχνητά γλυκαντικά, από συντηρητικά και διάφορα βελτιωτικά! - Ανοησίες!

Αφού εκπαιδεύτηκα πλήρως, το πρώτο εμπόδιο που αντιμετώπισα ήταν: Τι στο καλό μπορώ να φάω; Χρησιμοποίησα τις γνώσεις μου (καθώς και την απελπισία μου) για να ξεδιαλύνω όλα τα μυστήρια και τις οδηγίες για τα τρόφιμα και με εξέπληξε πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις στον κατάλογο των συστατικών, μόνο και μόνο να μην πουν γάλα. Βρισκόμουν ανάμεσα στα ράφια του σούπερ μάρκετ και νόμιζα  ότι ήταν εύκολο να επιλέξω προϊόντα χωρίς γλουτένη. Αλλά δεν ήταν. Αντί για γλουτένη υπήρχε ζάχαρη, καλαμπόκι ή σόγια - και οι τρεις αντενδείκνυται για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Τέλος, έκανα μια σύντομη λίστα με τα τρόφιμα που θα μπορούσα να φάω και από τα οποία ένιωσα καλά.

Έκανα τρελούς συνδυασμούς για να αποφύγω την πλήξη, ενώ μελετούσα πια άλλα προϊόντα θα μπορούσα να προσθέσω. Έφτασα μέχρι εκεί να ανοίξω δική μου εταιρεία τροφίμων CleanCravings και στη πορεία ανέπτυξα μια μοναδική παραγωγή τροφίμων - χωρίς αλλεργίες, χωρίς γλουτένη, απόλυτα φυσική. Τα μάτια μου άνοιξαν για το γεγονός ότι η διατροφή που εφάρμοζα ήταν καλή όχι μόνο για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα αλλά και για ολόκληρο το σώμα μου στο σύνολό του. Άλλα χρόνια προβλήματα που είχα, όπως ιγμορίτιδα, ημικρανία και  κατάθλιψη, επίσης εξαφανίστηκαν.

Οι νέες και οι καθαρά αντιφλεγμονώδεις αρχές μου επεκτάθηκαν γρήγορα πέρα από τη διατροφή και σε οποιαδήποτε άλλη πτυχή της ζωής μου. Άρχισα να επιλέγω τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και την καθαριότητα στο σπίτι μου, μειώνοντας το συνολικό τοξικό φορτίο για το σώμα μου. Χρησιμοποιώ γεύματα, βελονισμό, φυσιοθεραπεία και θετική στάση για να μπορέσω να αντιμετωπίσω ήπιες σωματικές ασθένειες και να αποφύγω τα φάρμακα που μπορούν να βλάψουν περισσότερο παρά να βοηθήσουν. Χρησιμοποιώ ένα συγκεκριμένο συμπλήρωμα για τις ελλείψεις που οφείλονται στη γενετική προδιάθεσή μου. Τρέφω ακόμα μεγάλο σεβασμό για την πρόοδο της δυτικής ιατρικής και πιστέψτε με, θα την εμπιστευτώ ξανά εάν εμφανιστεί κάποια σοβαρή ιατρική κατάσταση. Αλλά πιστεύω ακράδαντα στην ικανότητα του σώματός μου να αυτοθεραπεύεται.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του CDC (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων): «Δεν υπάρχει θεραπεία για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, αλλά τα νέα αποτελεσματικά φάρμακα είναι όλο και περισσότερο διαθέσιμα για την ανακούφιση της ασθένειας και την πρόληψη της παραμόρφωσης των αρθρώσεων. Εκτός από τα φάρμακα και τη χειρουργική επέμβαση, η καλή αυτοδιαχείριση, συμπεριλαμβανομένων και των ασκήσεων, είναι γνωστό ότι μειώνει τον πόνο και την αναπηρία.»
Αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να μου προσφέρουν; Να παλεύω καθημερινά με τον πόνο, να ξαπλώνω κάτω από το μαχαίρι, να περπατάω περισσότερο (αν μπορώ καθόλου να περπατάω), είναι η καλύτερη επιλογή μου; Και γιατί λείπει ο ελέφαντας από το δωμάτιο; Δεν υπάρχει ούτε λέξη για το φαγητό!

Γι’αυτό είμαι εδώ! Είμαι εδώ για να διαψεύσω πολλές απόψεις σχετικά με την καλή διατροφή. Για να εξισορροπήσω της προοδευτικές θεωρίες με αποδεικτικά στοιχεία. Να καταστήσω σαφές ότι οι κοινές και τυποποιημένες έννοιες είναι ξεπερασμένες και ότι υπάρχει δύναμη σε καινοτόμους τρόπους διατροφής και στην αλλαγή τρόπου ζωής.

Πιστεύω πως υπάρχει έναν καλύτερο τρόπο…

Σας ευχαριστούμε που είστε μαζί μας! Για να μην χάσετε ούτε μια ανάρτησή μας, γραφτείτε στη φόρμα η οποία βρίσκετε πάνω δεξιά. Μοιραστείτε τα νέα αυτά με τους φίλους σας!

Στο επόμενο άρθρο μας θα μάθετε: 

Γιατί κάποια φάρμακα έχουν επικίνδυνες παρενέργειες για τις γυναίκες;
απο την Dr. Alyson McGregor 
«Μια πρόσφατη κυβερνητική μελέτη αποκάλυψε ότι 80% των φαρμάκων που αποσύρονται από την αγορά, αποσύρονται εξαιτίας παρενεργειών στις γυναίκες. Γιατί ανακαλύπτουμε
παρενέργειες στις γυναίκες μόνο μετά από τη διάθεση ενός φαρμάκου στην αγορά; Το ξέρετε ότι παίρνει χρόνια για να περάσει ένα φάρμακο από την ιδέα σε κυτταρικά πειράματα στο εργαστήριο, σε μελέτες με πειραματόζωα, μετά σε κλινικές μελέτες σε ανθρώπους, μέχρι τελικά να περάσει μια διαδικασία έγκρισης, και να είναι διαθέσιμο στον γιατρό να σας το συνταγογραφήσει; Γιατί λοιπόν ανακαλύπτουμε απαράδεκτες παρενέργειεςστον μισό πληθυσμό, μετά από όλα αυτά;...»

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης:


Ποια πραγματικότητα
δημιουργείτε για
τον εαυτό σας;
Ινομύωμα και η θεραπεία HIFU
Μια μέρα μακριά από ιατρους και ασθένειες



2 σχόλια:

  1. Τι τρώμε τελικά ??? Ενημερώστε μας !!έΧΩ ΨΩΡΙΑΣΙΚΉ ΑΘΡΊΤΙΔΑ !!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικές τροφές, λαχανικα, σκούρα φυλλώδη λαχανικά, φρούτα, φρεσκοστυμμένους χυμούς, ξινολάχανο, αυγά από κότες ελεύθερης βοσκής, καλό ψάρι, λύγο αλλά καλό κρέας (ελεύθερης βοσκής), θαλασσινό αλάτι ανεπεξέργαστο... Αν διαλέξετε αυτό το δρόμο, μαθαίνεται βήμα βήμα στην πορεία. Στην συναίχεια θα γράψουμε και άλλα άρθρα με περισσότερες λεπτομέριες για την διατροφή.

      Διαγραφή